27 februari 2010

Bloggen fyller ett år

Idag firar vi ett år som bloggare.

Med ett tempot av knappt två inlägg i veckan ger jag mig själv godkänt för det första året. Även antalet besökare och kommentarer känns hyfsat tillfredsställande så visst fortsätter jag (minst) ett år till.

Under våren kan ni bland annat se framemot:

  • de bästa svenskspråkiga analyserna av de spännande parlamentsvalen i Ungern, Tjeckien och Slovakien
  • färska forskningsresultat från avslutningen av mitt forskningsprojekt om nya partier, inklusive en topplista över efterkrigstidens mest framgångsrika nykomlingar i europeisk politik
  • funderingar kring mitt nya forskningsområde om religion, kultur och hälsa (courtesy of Sten A Olssons fond för forskning och kultur)
  • fortsatt griniga kommentarer till medias behandling av Sverigedemokraterna och likasinnade
  • systematiska jämförelser av SD:s och övriga partiers integrationspolitik inför valet

Jag önskar er alla en fortsatt trevlig läsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar