Jag fortsätter idag debatten om regeringens toleranssatsning på DN Debatt där jag tillsammans med Paulina Neuding replikerar på Erik Ullenhag:
Att regeringen ger sig in i debatten om invandring och integration med grunda och delvis vilseledande argument är moraliskt tvivelaktigt. Det riskerar också att vara kontraproduktivt; läsaren kan ges intrycket att det saknas bättre argument för tolerans och mot främlingsfientlighet.
Läs hela artikeln här. Läs också gärna Expressen Ledare som skriver bra om samma ämne.