Visar inlägg med etikett Paulina Neuding. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Paulina Neuding. Visa alla inlägg

21 december 2011

Skriver på DN Debatt om toleranssajten

Jag fortsätter idag debatten om regeringens toleranssatsning på DN Debatt där jag tillsammans med Paulina Neuding replikerar på Erik Ullenhag:


Att regeringen ger sig in i debatten om invandring och integration med grunda och delvis vilseledande argument är moraliskt tvivelaktigt. Det riskerar också att vara kontraproduktivt; läsaren kan ges intrycket att det saknas bättre argument för tolerans och mot främlingsfientlighet.


Läs hela artikeln här. Läs också gärna Expressen Ledare som skriver bra om samma ämne.